PAI

PAI (Personal Activity Intelligence) interpretuje te wyniki za Ciebie podając jeden czytelny wynik końcowy, uwzględniając przy tym pracę Twojego serca (zarówno podczas samego wysiłku, jak i w stanie spoczynku).

PO PROSTU RÓB SWOJE

Z PAI™, Twój cel jest prosty: utrzymać wynik PAI powyżej 100. Niezależnie od Twojej kondycji, PAI analizuje Twój wiek, płeć, tętno i daje Ci spersonalizowany wynik aktywności, pokazujący co musisz zrobić do osiągnięcia celu.

NIE TYLKO SPORT

PAI działa zarówno w trakcie aktywności ruchowej, jak i podczas wykonywania zajęć niezwiązanych z typowym wysiłkiem sportowym, takich jak yoga, a nawet prace w ogrodzie.

POTWIERDZONY KLINICZNIE

Algorytm PAI został opracowany na podstawie największych badań lekarskich przeprowadzonych w historii medycyny (HUNT Health Study) – wykorzystując dane zgromadzone od ponad 45,000 osób biorących udział w testach trwających ponad 25 lat. Badania te nadzorował profesor Ulrik Wisloff z wydziału Medycyny i Sportu na Norweskim Uniwersytecie Nauki i Technologii.

Mio jednostka PAI

Punkty PAI liczone są na podstawie Twojego tętna oraz osobistego profilu. W celu otrzymania większej ilości punktów PAI, zwiększ intensywność dowolnej aktywności fizycznej, którą wykorzystujesz do utrzymania tętna na wysokim poziomie.

Twój wynik PAI i punkty PAI zebrane w ciągu dnia są przechowywane w Mio SLICE i aplikacji Mio PAI.

punktacja

Punkty PAI
aplikacja Mio PAI android iOS

Aplikacja Mio PAI

Dzięki bezpłatnej aplikacji na systemy iOS oraz Android bez problemu sprawdzisz swój aktualny stan punktów, przeanalizujesz w jakim okresie zdobyłeś najwięcej punktów PAI oraz sprawdzisz ilość przebytych kroków, dystans czy dane dotyczące snu.